Nowe perspektywy

Szkolenia

Czym jest asertywność?
Zadając to pytanie na szkoleniach najczęściej słyszymy odpowiedź „to umiejętność mówienia NIE!” - szefowi, koledze, partnerowi, członkom rodziny.
Czy tak zachowujący się człowiek jest asertywny, czy raczej takie zachowanie postrzegamy jako agresywne?
W języku potocznym asertywność znaczy pewność siebie. Osoba asertywna, to osoba pewna siebie z adekwatnym poczuciem własnej wartości. Asertywność NIE jest zakodowana w genach. Można nauczyć się być asertywnym. Posiadając odpowiednie narzędzia i zapał jesteśmy w stanie zobaczyć korzystne dla nas zmiany już w ciągu kilku dni lub tygodni.

Zapraszamy na szkolenie, które odpowie na pytania:
Co to jest asertywność?
Jakie są zalety bycia asertywnym?
Pozwoli poznać obszary asertywności – nauczy mówienia i myślenia o sobie dobrze, ułatwi zrozumieć własne wady, pokaże jak bezboleśnie przyznawać się do swoich błędów, jak wyrażać uczucia, emocje, prosić i odmawiać, przyjmować komplementy i negatywne oceny, reagować na trudne sprawy. 

Na szkoleniu uczestnicy nauczą się asertywnych zachowań w trudnych sytuacjach zawodowych:

  • asertywnego wydawania poleceń służbowych
  • asertywnego udzielania pochwał i krytyki
  • prowadzenie rozmowy dyscyplinującej  w sposób asertywny




Szkolenie

ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE


Program szkolenia

Moduł I.
Słów kilka o asertywności

           1. Tajniki procesu komunikowania się
           2. Cechy człowieka asertywnego
           3. Dlaczego nie jesteśmy asertywni
           4. Asertywność, arogancja czy uległość – postawy które wybierają ludzie

Moduł II. Obszary asertywności

           1. Mówienie i myślenie o sobie dobrze
           2. Mówienie i myślenie o swoich wadach
           3. Bezbolesne przyznawanie się do błędów i przepraszanie
           4. Umiejętne wyrażanie uczuć i czasowych emocji
           5. Wykorzystanie uniwersalnego komunikatu JA
           6. Skuteczne proszenie o coś co chcemy lub co nam się należy
           7. Asertywna odmowa
           8. Przyjmowanie komplementów, krytyki i negatywnych ocen
           9. Reagowanie na trudne sprawy

Moduł III. Asertywne zachowania w pracy zawodowej

           1. Metody asertywnych zachowań w pracy zawodowej
           2. Techniki asertywnego odmawiania
           3. Techniki asertywnego reagowania na krytykę
           4. Asertywne przekazywanie poleceń, pochwał i krytyki
           5. Uczciwe rozmowy dyscyplinujące

 

 

Informacje dodatkowe:

Szkolenie otwarte: Szkolenie zamknięte:
Ilość osób: 1/12 Ilość osób: 12/16
Miejsce: dowolne Miejsce: dowolne
Koszt: Koszt:

            Zgłaszając 2 osoby - druga osoba płaci 40% taniej
            lub
            Zgłaszając 3 osoby - trzecia osoba gratis


Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)

Cena szkolenia obejmuje:
- certyfikat ukończenia szkolenia
- zaświadczenie ukończenia szkolenia na drukach MEN
- materiały szkoleniowe
- konsultacje indywidualne po szkoleniu
- przerwy kawowe
- obiad


Skorzystaj z formularza zgłoszeniowego - POBIERZ

lub skontaktuj się z nami:  32 777 22 02; 501 453 559
                                                       biuro@noweperspektywy.pl