• Start
  • Szkolenia
    • Biznes
    • Sprzedaż
    • Rozwój osobisty
    • Szkolenia dla nauczycieli
    • Spotkanie Kobiet
  • Coaching
    • Coach – Ilona Duda
    • Coaching – Cele / korzyści
    • Coaching dla biznesu, coaching dla Ciebie
  • Studia
    • PEDAGOGIKA SPECJALNA
    • PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE
    • PSYCHOLOGIA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
    • Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia
    • Organizacja i zarządzanie w oświacie
    • Coaching i mentoring – Akademia Trenera
  • Blog
  • Kontakt
    • Logowanie
Studia podyplomowe Katowice - Nowe Perspektywy
  • Start
  • Szkolenia
    • Biznes
    • Sprzedaż
    • Rozwój osobisty
    • Szkolenia dla nauczycieli
    • Spotkanie Kobiet
  • Coaching
    • Coach – Ilona Duda
    • Coaching – Cele / korzyści
    • Coaching dla biznesu, coaching dla Ciebie
  • Studia
    • PEDAGOGIKA SPECJALNA
    • PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE
    • PSYCHOLOGIA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
    • Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia
    • Organizacja i zarządzanie w oświacie
    • Coaching i mentoring – Akademia Trenera
  • Blog
  • Kontakt
    • Logowanie

Sprzedaż

Strona główna » Kursy » Efektywna obsługa klienta i budowanie relacji

Efektywna obsługa klienta i budowanie relacji

Awatar użytkownika
Nowe Perspektywy
Sprzedaż
(0 Opinia)
2,960.00zł
obsługaklienta
  • Przegląd
  • Program kursu
  • Instruktor
  • Reviews
2,960.00zł
  • Przegląd
  • Program kursu
  • Instruktor
  • Reviews

Zmienia się otoczenie, zmieniamy się i my, zmieniają się też nasi klienci a wraz ze zmianą zmieniają się również oczekiwania. Czego oczekują klienci? Jak powinna przebiegać efektywna obsługa klienta? W jaki sposób  jakość obsługi wpływa na postrzeganie przedsiębiorstwa?  Co wpływa na sukces w sprzedaży, na stopień zadowolenia klienta? Jak przewidzieć reakcje klienta i radzić sobie z określonym typem zachowań? Jak doprowadzić do finalizacji procesu sprzedaży?

W trakcie szkolenia uczestnik:

    • podniesie swoje umiejętności sprzedażowe, swoją pewność siebie i zadowolenie z wyników sprzedaży
    • poprawi swoje umiejętności komunikacyjne
    • pozna jak powinna przebiegać prawidłowo obsługa klienta
    • nabędzie umiejętność rozpoznawania określonych typów zachowań klientów oraz nauczy się odpowiednio na nie reagować
    • pozna własny styl zachowań w procesie sprzedaży i przyczynę dotychczasowych problemów
    • będzie potrafił przejść przez proces sprzedaży z pełną świadomością jej etapów i odkryje możliwości jej optymalizacji
    • znajdzie receptę, jak uzyskać  odpowiedź TAK na koniec procesu sprzedaży

Wszystkie umiejętności będziemy ćwiczyć  poprzez odgrywanie scenek, symulację sytuacji, casy. Zastosujemy nagrania aby w drodze autorefleksji  i  feedback’u trenera doskonalić nowe umiejętności.

Dla kogo? 

Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców, właścicieli MŚP, handlowców, usługodawców oraz wszystkich osób, które mają do czynienia ze sprzedażą i obsługą klienta.

Prowadzący: 

Ilona Duda – Certyfikowany Trener (SWPS w Warszawie). Ukończyła brytyjską szkołę coachingu Noble Manhatan Coaching zdobywając międzynarodowe certyfikaty: Practitioner Coach Diploma (PCD), International Institute of Coaching & Mentoring oraz Institute of Leadership & Management. Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, pedagog z ponad dwudziestoletnim stażem,  Partner Uczelni Nauk Społecznych. Wykładowca akademicki. Wykładała na studiach podyplomowych wyższych uczelni w tym Akademii Dyplomatycznej Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Prowadzi szkolenia dla Rad Pedagogicznych, nauczycieli i rodziców. Specjalizuje się w tematyce: umiejętności wychowawczych  pedagogów i rodziców, doskonaleniu kompetencji z zakresu radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów i asertywnością, skuteczną komunikacją interpersonalną, narzędziami coachingu w pracy pedagogicznej, wypalenia zawodowego, radzenia sobie ze stresem. Autorka poczytnego bloga Drzewo Możliwości. Członek Izby Coachingu, Fundacji VCC.

Program

Moduł I. Wysoka jakość obsługi klienta jako narzędzie budowy wizerunku firmy

1. Jakość obsługi klienta wyróżnikiem firmy na rynku
2. Obszary „jakości” w sprzedaży
3. Opracowanie czynników wpływających na jakość obsługi klienta
4. Pracownik – najważniejsze ogniwo procesu obsługi klienta

                             Ludzie nie kupują Twojego produktu; oni kupują Ciebie

Moduł II. Typologia zachowań klientowskich

1. Zjawisko sukcesu
– tort sukcesu
– 3 elementy sukcesu w sprzedaży
– sukces bez słów – opanowanie mowy ciała
2. Czynniki wpływające na poziom zadowolenia klienta
3. Jak przewidzieć zachowania klientów? -Typologia zachowań klientowskich
4. Sposoby radzenia sobie z określonym typem zachowania klientów
5. Diagnoza własnych zachowań w kontakcie z klientem

Moduł III. Potęga kontaktu bezpośredniego z klientem

1. Zdarzenia na ścieżce sprzedaży:
– „ na dzień dobry” – zbuduj zaufanie a stworzysz szansę na zamknięcie procesu sprzedaży
– „serce sprzedaży” – poznaj potrzeby klienta
– korzyści klienta płynące z posiadania TWOJEGO PRODUKTU
– sposoby finalizacji sprzedaży – sprawdzian umiejętności

Czas trwania

W ramach 16 godzinnego warsztatu.

Cena: 960 zł

Uczestnik otrzymuje

    • Praktyczny warsztat, dzięki któremu nabędzie:
      -umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji sprzedażowej, obsługi ukierunkowanej na typologię zachowań klientowskich i skuteczności finalizowania procesu sprzedaży;
      – wiedzę o procesie sprzedaży i typologii zachowań konsumenckich; kompetencje w zakresie rozumienia znaczenia budowania dobrych relacji z klientem, konieczności budowania wiarygodności jako doradcy i konsultanta sprzedaży
    • Materiały szkoleniowe
    • Konsultacje indywidualne po szkoleniu
    • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat

Szczegóły

  • Wykłady