Wielu ludzi w kontaktach biznesowych postępuje w myśl zasady wygrany – przegrany. Słyszymy często: Przecież nie może być dwóch wygranych. Podczas takiego podejścia do rozmów, transakcji, relacji traci jedna strona lub obydwie. Istnieje jednak sposób, który pomaga doprowadzić do sytuacji, kiedy obie strony wygrywają. Tą metodę stosują na co dzień bardzo wpływowi ludzie, wielcy menedżerowie, wybitni handlowcy, naukowcy.
Dzięki temu szkoleniu poznacie krok po kroku, w jaki sposób można podążać ich śladem, jak zrozumieć innych ludzi i zgodnie z zasadami etyki wywierać wpływ na relacje. Skuteczna perswazja to umiejętność korzystania z języka, czytania mowy ciała i umiejętności dopasowania się do niej. Szkolenie pozwala opanować te umiejętności, prawa i techniki perswazji. Pokazuje siłę komunikacji niewerbalnej i pozwala dzięki ćwiczeniom jej doświadczać. Daje konkretne przykłady, jak wykorzystywać perswazję na każdym etapie sprzedaży. Wszystkie treści można zastosować w pracy zawodowej i życiu osobistym celem podwyższenia ich jakości.
„Jedynym sposobem wywarcia wpływu na drugiego człowieka jest rozmowa o jego pragnieniach i pokazanie mu, jak można je spełnić”
Dale Carnegie
W trakcie szkolenia uczestnik:
-
- podniesie swoje umiejętności i skuteczność w prowadzeniu rozmów sprzedażowych, negocjacyjnych, spornych,
- będzie mógł w drodze ćwiczeń opanować prawa i techniki perswazji stosowane w sprzedaży, życiu zawodowym i osobistym,
- zrozumie znaczenie siły komunikacji w kontaktach interpersonalnych i jej wpływ na rezultaty rozmów,
- będzie wiedział, jak wykorzystać język perswazji na poszczególnych etapach sprzedaży.
Dla kogo?
Szkolenie adresowane jest do menedżerów i właścicieli firm, którzy chcą język perswazji stosować jako etyczne narzędzie podwyższające ich skuteczność działania; do osób odpowiedzialnych za sprzedaż i kontakty z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi; handlowców, specjalistów ds sprzedaży.
Prowadzący:
Ilona Duda – Certyfikowany Trener (SWPS w Warszawie). Ukończyła brytyjską szkołę coachingu Noble Manhatan Coaching zdobywając międzynarodowe certyfikaty: Practitioner Coach Diploma (PCD), International Institute of Coaching & Mentoring oraz Institute of Leadership & Management. Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, pedagog z ponad dwudziestoletnim stażem, Partner Uczelni Nauk Społecznych. Wykładowca akademicki. Wykładała na studiach podyplomowych wyższych uczelni w tym Akademii Dyplomatycznej Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Prowadzi szkolenia dla Rad Pedagogicznych, nauczycieli i rodziców. Specjalizuje się w tematyce: umiejętności wychowawczych pedagogów i rodziców, doskonaleniu kompetencji z zakresu radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów i asertywnością, skuteczną komunikacją interpersonalną, narzędziami coachingu w pracy pedagogicznej, wypalenia zawodowego, radzenia sobie ze stresem. Autorka poczytnego bloga Drzewo Możliwości. Członek Izby Coachingu, Fundacji VCC.
Program
Moduł I. Siła perswazji
1. Co to jest perswazja? – poznanie schematu procesu perswazji
2. Różnica między perswazją a manipulacją
3. Podstawowa zasada perswazji – „Każdy wygrywa”
Moduł II. Główne zasady perswazji
1. Myślenie ukierunkowane na cel
– określ swoje cele
– wizualizuj działania jeszcze przed ich rozpoczęciem
2. Opanowanie praw perswazji
– prawo rewanżu, kontrastu, sympatii, potwierdzenie oczekiwań, pozytywnych skojarzeń,
konsekwencji, limitu, konformizmu, władzy
3. Opanowanie technik perswazji
– wykorzystanie potęgi pytań
– określenie wartości
– wykorzystanie najbardziej magicznych słów na świecie
– presja czasu
– techniki dodające wiarygodności
– sekrety
– pomost ku przyszłości
– hipnotyczne wzory językowe
4. Znaczenie komunikacji niewerbalnej
– siła akcentowania słów
– przestrzeń międzyludzka
– strategiczne posunięcie
– wygląd zewnętrzny
Moduł III. Jak wykorzystać perswazję na poszczególnych etapach sprzedaży
I. Znaczenie etapu przygotowania się do sprzedaży:
1. Wywiad – informacja – jak ją uzyskać, jak wykorzystać
2. Style komunikowania się – „kodowanie” wiadomości
3. Profile temperamentu a perswazja – test
4. Elementy analizy transakcyjnej
5. Siła wewnętrzna – jak stać się panem samego siebie i zdobyć władzę nad innymi
II. Etap Prezentacja
1. Modelowanie emocji
2. Doskonała prezentacja – ćwiczenia
– zaplanuj, określ cele, odmaluj plastycznie korzyści, zachowaj spójność, przyjmij założenie
dotyczące przyszłości, używaj pytań sugerujących, uwzględniaj dobro klienta
III. Etap Zamykania Transakcji
1. Czego pragniemy a czego unikamy?
2. Sposoby zamknięcia sprzedaży:
– presupozycje
– „na szczeniaka”
– odpowiedź pytaniem na pytanie
– pomost w przyszłość
3. Każdy wygrywa – finalizacja procesu sprzedaży
Czas trwania
W ramach 16 godzinnego warsztatu.
Cena: 960 zł
Uczestnik otrzymuje
-
- Praktyczny warsztat, dzięki któremu nabędzie:
– umiejętności w zakresie świadomego korzystania z praw i technik perswazji, wykorzystania ich na poszczególnych etapach sprzedaży;
– wiedzę z zakresu perswazji i mylonej z nią manipulacji, kodowania wiadomości, hipnotycznych wzorów językowych, znaczenia i siły komunikacji niewerbalnej, elementów analizy transakcyjnej;
– kompetencje z obszaru etycznego wykorzystania poznanych technik perswazji i komunikacji - Materiały szkoleniowe
- Konsultacje indywidualne po szkoleniu
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat
- Praktyczny warsztat, dzięki któremu nabędzie:
Szczegóły
- Wykłady