• Start
  • Szkolenia
    • Biznes
    • Sprzedaż
    • Rozwój osobisty
    • Szkolenia dla nauczycieli
    • Spotkanie Kobiet
  • Coaching
    • Coach – Ilona Duda
    • Coaching – Cele / korzyści
    • Coaching dla biznesu, coaching dla Ciebie
  • Studia
    • PEDAGOGIKA SPECJALNA
    • PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE
    • PSYCHOLOGIA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
    • Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia
    • Organizacja i zarządzanie w oświacie
    • Coaching i mentoring – Akademia Trenera
  • Blog
  • Kontakt
    • Logowanie
Studia podyplomowe Katowice - Nowe Perspektywy
  • Start
  • Szkolenia
    • Biznes
    • Sprzedaż
    • Rozwój osobisty
    • Szkolenia dla nauczycieli
    • Spotkanie Kobiet
  • Coaching
    • Coach – Ilona Duda
    • Coaching – Cele / korzyści
    • Coaching dla biznesu, coaching dla Ciebie
  • Studia
    • PEDAGOGIKA SPECJALNA
    • PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE
    • PSYCHOLOGIA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
    • Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia
    • Organizacja i zarządzanie w oświacie
    • Coaching i mentoring – Akademia Trenera
  • Blog
  • Kontakt
    • Logowanie

Szkolenia

Strona główna » Collections » Sprzedaż

Sprzedaż

Szkolenia ze Sprzedaży zbudowane zostały w oparciu o wieloletnie doświadczenia trenerów, którzy przeszli wszystkie szczeble kariery w tym zawodzie oraz doświadczenia uczestników naszych szkoleń. Dopełnieniem zawartości merytorycznej były wskazówki i techniki największych specjalistów w tej dziedzinie w skali światowej takich jak B. Tracy, D. Sandler, J. Vitale, W. Ury, R. Dawson, J. Welch i inni.

Jak wynika z opinii naszych klientów najlepsze wyniki dają szkolenia, które nie są traktowane jako jednorazowe zdarzenie. Skuteczny jest proces utrwalający wiedzę i umiejętności, czyli ćwiczenie, powtarzanie i utrwalanie nowo nabywanych umiejętności. Dlatego szkolenia ze Sprzedaży są zbudowany w sposób gradacyjny.

Metody sprzedaży, które proponujemy pozwalają handlowcowi kontrolować proces sprzedaży, budować zaufanie, diagnozować i uświadamiać potrzeby klientów dzięki zrozumieniu, że jest to serce całego procesu sprzedaży. (Odkrywać potrzeby klientów czyli to co jest zamaskowane i często nieuświadomione). Prowadzić negocjacje partnerskie. Dzięki temu budować trwałe relacje i powiększać bazę stałych klientów. Nabywanie biegłości w poszczególnych technikach ma jedną wspólną wartość – jest nią szacunek do klienta, traktowanie go jak partnera a nie przeciwnika.

W ramach działu Sprzedaż proponujemy następujące tematy szkoleń:

  • Efektywna obsługa klienta i budowanie relacji
  • Typologia zachowań konsumenckich (DZS)
  • Język perswazji w sprzedaży – strategie i techniki wywierania wpływu na ludzi

Metody szkoleniowe:

  • Ćwiczenia, studia przypadku, dyskusje, mini wykłady
  • Testy, kwestionariusze – dające indywidualną diagnozę uczestników oraz informację o obszarach do rozwoju osobistego
  • Interesująco opisane role przygotowujące do scenek
  • Moderowana wymiana poglądów i doświadczeń menedżerów  wzbogacająca ich wiedzę
  • Prezentacja: wyników badań, najnowszych koncepcji w zakresie motywowania pracowników, modeli działań
  • Feedback trenerski i feedback partnerski
Pokazuje 1-2 z 2 wyników
Język perswazji w sprzedaży  – strategie i techniki wywierania wpływu na ludziCzytaj więcej
Nowe Perspektywy

Język perswazji w sprzedaży – strategie i techniki wywierania wpływu na ludzi

Nowe Perspektywy
(0 Opinia)
0
student
0
2,960.00zł

Wielu ludzi w kontaktach biznesowych postępuje w myśl zasady wygrany – przegrany. Słyszymy często: Przecież nie może być dwóch wygranych. Podczas takiego podejścia do...

2,960.00zł
Czytaj więcej
Efektywna obsługa klienta i budowanie relacjiCzytaj więcej
Nowe Perspektywy

Efektywna obsługa klienta i budowanie relacji

Nowe Perspektywy
(0 Opinia)
0
student
0
2,960.00zł

Zmienia się otoczenie, zmieniamy się i my, zmieniają się też nasi klienci a wraz ze zmianą zmieniają się również oczekiwania. Czego oczekują klienci? Jak...

2,960.00zł
Czytaj więcej

Najnowsze wpisy

  • Życie jak rzeka
  • Życie z perspektywy
  • Jak rozwijać pozytywne relacje międzyludzkie?
  • Tytanowy garnek czyli sposoby na trudności
  • Nie zostawiaj spraw „na potem”, bo „potem” nie zawsze nadchodzi

Archiwum

  • styczeń 2022
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • maj 2021
  • luty 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • sierpień 2017
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • sierpień 2016
  • lipiec 2016

 

O firmie

  • O nas
  • Współpracujemy z
  • Referencje
  • Certyfikacja VCC
  • Publikacje
  • Kontakt

Przydatne linki

  • Kursy
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
Kontakt

32 777 22 02

501 453 559

690 538 727

biuro@noweperspektywy.pl

Dane adresowe

41-800 Zabrze
ul. Wolności 345
lokal 1002 (10 piętro)

Zobacz na mapie

Wszystkie prawa zastrzeżone 2021 © Nowe Perspektywy